Orang gila --'

Tadi aku balik sekolah lambat sbb tngu rara pnya driver datang, hahaha ~ Lepastu, time nak balik tu kannn ada 1 kereta ni. Kereta myvi kot, tk berapa ingt la. Dia kejar kiteorg semata mata nak minta no. Mula mula, aku yg perasan dulu then aku cepat cepat bisik kat ameyra. Huh, biasa lah ameyra tu, dia terlalu blurrr --' And then dah takot sgt sbb dia asik ckp 'nak nombor' dhla suara stim, EEEE, aku dgn ameyra pon sorok kat belakang lori. Hahaha. Mcm bodoh je. Tp time tu mmg sngup buat apa je sbb dah takot. Dlm bape minit tu kteorg tngok dia still tnggu kteorg kat tepi jalan. Aku takot gilaaa time tu. So aku pon balik rumah ameyra. Then tngok tngok kereta tu ada balik. Dia kejar lagi. Aku dgn ameyra cepat cepat lari msok taman perumah kterg. And alhamdulilah dia dah tk kejar :) Selamat :) Petang skit tu mcm biasa, pg jalan jalan dgn shahril :) Dia amik and hantar kiteorg. Best mengupat dgn dia kat dalam kete :) Heee

No comments:

Post a Comment