METRO KAJANG.

Semalam aku teman mak aku pergi beli barang dekat metro kajang. Aku tkpasti dia beli apa. Rasenye beli barang nak buat biskut raya kot. Hm tau tau jela kalau mak aku ni if dia nak pergi cari barang dia mesti tingal kan aku dgn adik aku (mary) sbb kiteorg jalan lambat lambat. Mane tak nye, kiteorg tak makan ape ape lagi time tu. Tngh jalan jalan smbil gosip gosip dgn adik aku tbe tbe ade org pangil name aku 'Shasha' aku pandang belakang, tak nampak sape sape yg aku kenal pon. Then pandang depan balik tngk tngk, AMIRUL. Dia terus hulur tangan, aku pon salam jela. Then dia tnye 'Ni nak pergi mane? Dengan sape?Aku jawab lah 'Dgn adik, mak. Teman mak jap' And then dia senyum senyum then dia cakap 'K lah, gerak dulu k, bai' And i just say 'Bai' Hahaaa. Aku tkpaham betul dgn dia ni. If pergi mane mane mesti terserempak dgn dia. Masuk ni dah 3 kali kott. Hihii. Then dah penat berjalan, aku ajk mak aku pg KFC. Wuu sedapp, makan KFC. Well aku dgn adik aku tkboleh puase, so melantak KFC lah apo lagi. Hikhikk

No comments:

Post a Comment