TAMAN TASIK PERMAISURI.


 Lepas balik sekolah, aku baring then tertido. And then ameyra call. Ajak aku lepak. Tp dia cakap tknk lepak sini sini je. Dah bosan. So dia ajak pergi permaisuri. Lepak dgn boyf dia, azim. Mule mule aku tolak, aku taknak pergi sebab malas. Dah la time tu puase kan? Then dia pujuk pujuk, aku taknak. Aku suruh dia pergi dgn rara je. Thenn, rara pulak call. Dia pulak ajak. Aduhh -,- Kena pujuk, lame lame cair lah aku. Aku pon follow lah diaorg. Okay, then kiteorg janji nak jupe kat leisuremall. Aku dgn ameyra gerak sekali. So kne lah pergi rumah ameyra dulu.

Jeng jeng jeng, dah smpai rumah ameyra,  tbe tbe ade satu kereta ape tah, tak ingt, nak langgar aku! Nasib baik aku sempat elak, hahaaa. Dia open tingkap then cakap 'Eh dik, sorry sorry' aku buat bodoh je, terus jalan. Muke laki tu macam cina tngh mabuk. Haiyaaa -,-' Dah jupe ameyra, tbe tbe kereta tu datang balik. Dia cakap 'Hi, nak pergi manee? Nak tumpang tak?' Ameyra pandang pandang aku. Aku cakap kat ameyra 'EE takpayah lah, takot lah. Dorang macam mabuk je' Then ameyra nak cepat so dia macam nak naik. Then, kteorg pergi lah dekat kete tu. Rupe rupe nya mbe abg aku. Halamakk aii, ape lagi, kteorg terus naik.

Dalam kete tu, ameyra tnye dorang 'Korang nak pergi mane ni? Dia jawab 'Kiteorg nak mengorat korang lah' Aku dgn ameyra dah buat buat muke jijik. Hahaaa. Dorang bawak kete mcm pelesit! Ya Allah, sumpah takot! Laju nak mampus! Aku muke taik dah kat dalam tu -,-' And then dah smpai, tngu rara jap. Dia dah smpai trus cari teksi pergi sane. Dah smpai sane, nmpk ade org tgh belakon. Tp buat bodoh jelaa. Terus pergi cari tempat duduk then snap sana sini. Bosaaaan kot. Bila boyf ameyra dh smpai baru best sikit. Hu Ha sane sini. Besssst <3 Btw iloveyou, SCARLET c':

No comments:

Post a Comment